نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 11:07

پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در قزوین

قزوین- فرماندار قزوین از پرداخت ۲۸۸ فقره تسهیلات اشتغال خانگی با ارزش بیش از ۲۹ میلیارد تومان خبر داد.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: با توسعه و حمایت از مشاغل خانگی زمینه افزایش اشتغال در جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: زنان کارآفرین با سرمایه حداقلی شروع به کار و اغلب محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند و این امر می‌تواند در رونق زندگی این قشر از جامعه و حتی حل مشکلات آنها و افزایش اشتغال در جامعه مؤثر باشد.

این مسئول عدم توان عرضه و نداشتن دانش بازاریابی یکی از مهمترین مشکلات بخش مشاغال خانگی دانست و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مشاغل خانگی فرصتی برای معرفی این محصولات و ارائه آموزش‌های لازم برای بازاریابی در حوزه مشاغل خانگی است.

وی یادآور شد: حمایت از مشاغل خانگی دارای اهمیت است، ضمن اینکه ما باید برای راه اندازی مشاغل خانگی برنامه داشته باشیم لازم است آموزش‌های لازم در حوزه شناسایی بازار و چگونگی فروش به افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی ارائه شود تا بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب، بسته بندی چشمگیر و کیفیت ممتاز عرضه کنند تا دیگر مشکل فروش نداشته باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: طی ۹ ماه جاری در سطح شهرستان قزوین ۲۸۸ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پرداخت و ۵۰۱ مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی در حمایت از مشاغل خانگی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 969715

مهمترین اخبار ایران و جهان: