نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 10:19

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در فضای مجازی به مردم جواب می‌دهد

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از راه‌اندازی درگاه‌های ارتباطی جدید در بستر فضای مجازی در دو پیام‌رسان روبیکا و ایتا به‌منظور برقراری ارتباط بدون واسطه با مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران عنوان کرد: در اجرای مأموریت‌های سند تحول و تعالی قضایی سال جاری و جامه عمل پوشاندن به تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط وثیق با مردم، با همراهی مقامات قضایی استان به صورت‌های متعدد به‌ویژه حضور در اماکن مختلف بدون واسطه شنونده مطالب و درخواست‌های مردم هستیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان، استماع مسائل و مطالب شهروندان را مایه عزت خویش می‌داند و پیگیری قانونی درخواست‌های مردمی یک وظیفه مهم و اساسی به شمار می‌آید.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در راستای حفظ ارتباط وثیق با مردم خاطرنشان کرد: به همین منظور، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی ایجادشده، ارتباط مستحکم و پایدار با مردم را حفظ می‌کنیم و با افتتاح و راه‌اندازی درگاه‌های اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های ایرانی روبیکا و ایتا به‌صورت مستمر آماده دریافت نقد و نظرهای مردمی هستیم.

عبداللهی تأکید کرد: این اطمینان خاطر برای شهروندان وجود داشته باشد که ضمن حفظ کرامت آنان در مطالب مطرح‌شده، به‌صورت هوشمندانه و با سرعت و جدیت لازم پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند همچون گذشته روزهای سه‌شنبه با کسب نوبت قبلی با مراجعه به تارنمای دادگستری کل استان سمنان در اولین وقت قانونی مجاز به اخذ نوبت اقدام کنند و همچنین صفحه و کانال ارتباط با رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در پیام‌رسان‌های روبیکا و ایتا به آدرس abdolahi_dadsm در دسترس قرار دارد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 939759

مهمترین اخبار ایران و جهان: