نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 14:30

پیش‌بینی ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در دهه فجر در شهرستان اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص برای دهه فجر در شهرستان اردستان پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان،اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز تمدن نوین اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شد و قطعاً پیش‌درآمد ظهور حضرت مهدی(عج) است و برنامه‌های این ایام باید با شور و حال خاصی برگزار شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به قدری محکم و استوار است که این برنامه‌ریزی‌ها و فتنه‌های دشمنان در این اتفاقات اخیر هم هیچ خدشه ای بر آن وارد نکرده علاوه بر اینکه خود دشمنان هم می‌دانند که باز هم در طی این ۴۴ سال گذشته تلاش‌هایی کرده‌اند اما به نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید.

احمدی‌طبا با اشاره به ایجاد نمایشگاه دستاوردها در سطح خیابان‌های شهرستان اردستان، گفت: همچنین برنامه‌ای در خصوص مقایسه اردستان ۱۳۵۷ ‌و اردستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان اردستان با اشاره به مقایسه دستاوردهای قبل و بعد انقلاب، تصریح کرد: مقایسه این موضوع که در گذشته چه تعداد انشعاب آب و برق و گاز داشته و اکنون نیز چه تعداد داریم و همچنین دیگر موضوعات که این ها عامل پیشرفت است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام اعتکاف هم قرار خواهیم گرفت و باید این برنامه امسال با محوریت ولایت و ایام ولادت حضرت علی (ع) برگزار شود.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: شهرداری‌های شهرستان برنامه‌ریزی کنند که در ایام دهه فجر به صورت برنامه‌محور فعالیت داشته باشند و اگر تقویت محلات صورت بگیرد یک اتفاق بزرگی در این شهرستان است که هر کدام از محله‌ها می‌توانند با مشارکت خود مردم برنامه داشته باشند.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه مدیران ادارات اقدامات خود را در این دهه از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام کنند، بیان کرد: همچنین در محل نماز جمعه‌ شهرستان هم میز خدمت با حضور مدیران شهرستان برگزار خواهد شد و در تمام روستاها شب بیست و دوم بهمن مراسم نورافشانی انجام شود.

ویبا بیان اینکه از جایگاه مدیریت در دولت اسلامی باید کمال استفاده را کرد تا بتوان به مردم خدمت کنیم، مردم ولی نعمت ما هستند، تأکید کرد: در این ایام دهه فجر بیش از ‌۱۵۰ عنوان برنامه شاخص دهه فجر در شهرستان اردستان پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 999315

مهمترین اخبار ایران و جهان: