نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 17:08

۹ دی ماه سالروز تجلی بصیرت و میثاق امت ایران اسلامی با ولایت است

ارومیه - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در نهم دی ماه حماسه ای آفریدند که فراموش ناشدنی است و برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی زاده ظهر جمعه در همایش گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب، گفت: نهم دی ماه سالروز تجلی بصیرت و میثاق امت ایران اسلامی با ولایت است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، افزود: مردم در نهم دی ماه حماسه‌ای آفریدند که فراموش ناشدنی است و برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی ۸۸ نقشه‌های طراحی شده بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و تمام محاسبات دشمنان را برهم زدند، گفت: ملت ایران بصیر و هوشیار بوده و همواره با حضور به موقع مردم در صحنه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به جزیره امن ثبات در منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان نمی‌توانند قدرت و اقتدار ایران اسلامی را تحمل کنند ولذا همواره به دنبال توطئه و فتنه هستند ولی مردم بصیر ایران اسلامی همواره توطئه‌های آنها را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ولایت، ستون خیمه نظام اسلامی است، افزود: ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه، پرچم و بیرق ولایت را به اهتزاز در آوردند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی، مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد و ان شاالله پرچم انقلاب اسلامی را به دستان مبارک امام خامنه ای (مدظله العالی) به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به امید مستضعفان جهان تبدیل شده است، اظهار کرد: کشورمان امروز به امید اصلی مستضعفان و آزادی خواهان دنیا تبدیل شده و مرزهای انقلاب اسلامی به بیخ گوش رژیم صهیونیستی رسیده است.

عیسی زاده در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید در خدمت مردم بوده و به دنبال گره گشایی از کارهای آنان باشند، گفت: بهترین تودهنی به دشمنان انقلاب اسلامی، خدمت بی منت به مردم است و دولت و مجلس نیز با تمام توان به دنبال رضایتمندی مردم و خدمت بی منت است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: باید خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944215

مهمترین اخبار ایران و جهان: