نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:33

انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین به دنیا معرفی می‌کنیم

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امروز وظیفه همه ما است که با جهاد تبیین انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرده و دستاوردهای آن را نمایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل که همزمان با آغازین روز دهه فجر در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امروز هر یک از مدیران و مسئولان ما باید به رسانه‌ای برای تبلیغ دستاوردهای نظام تبدیل شوند و اجازه ندهند دشمن با ضد تبلیغ دستاوردهای ۴۴ ساله ما را زیر سوال ببرد.

وی با اشاره به اینکه برای پاسداری از انقلاب هزینه‌های گزافی پرداخت شده است، تصریح کرد: ۲۲۰ هزار شهید در راه دفاع از نظام و انقلاب همگی سند حقانیتی بر جمهوری اسلامی است و این سند باید در دنیا به جهانیان نمایش داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نقش روحانیت را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مهم اعلام کرد و گفت: هنوز هم بعد از ۴۴ سال جامعه روحانیت هدف تهاجمات دشمنان است به طوری که نمونه آن را در اهانت نشریه سخیف شارلی‌ابدو در هفته‌های اخیر شاهد بودیم.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بسیاری از انقلاب‌های دیگر در جهان شد، افزود: بیداری اسلامی روی داده در جهان نشان داد که انقلاب اسلامی مکتبی بزرگ منبعث از اندیشه بزرگ مردی است که توانست رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را نقش بر آب کرده و حق را از باطل جدا کند.

وی فشار دشمن به کشور را از بعد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر دشمن نشان داد که با اعتقادات ما سر ستیز دارد و می‌خواست با دستاویز قرار دادن حجاب و عفاف، این اعتقادات را زیر سوال ببرد.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه امروز هر کدام از ما باید تریبونی برای دفاع از انقلاب اسلامی باشیم، بیان کرد: از همین جا به دشمنان نظام هشدار می‌دهیم که کور خوانده‌اید، چرا که اتحاد ملت ایران حب‌المتینی است که هیچ‌گاه پاره نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013059

مهمترین اخبار ایران و جهان: