نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 15:19

تاکید استاندار تهران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی

تهران- استاندار تهران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید در مقابل نقشه‌های دشمن، طرح مناسب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، معاونین، مدیران کل استانداری و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات اهمیت مضاعفی دارد و باید نگاه ویژه به این موضوع داشته باشیم.

استاندار تهران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید این موضوع دستور کار قرار گیرد و در مقابل نقشه‌های دشمن، طرح مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان بر تعادل بخشی دو انتخابات تاکید کرد و افزود: ایجاد شور انتخاباتی مدنظر قرار گیرد و آمادگی لازم وجود داشته باشد، همچنین برش شهرستانی برای تأمین امنیت انتخابات ارائه شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت موضوعات پشتیبانی انتخابات بیان کرد: حضور در میان مردم اهمیت دارد و باید رفع مشکلات مردم اولویت باشد؛ همچنین ارائه بولتن روزانه انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

فخاری سپس گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

وی به لزوم تعامل با حوزه نظارت تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی انتخابات در تهران، باید نگاه ویژه داشته و کمیته فرعی برای تهران تشکیل شود تا میزان آمادگی‌ها افزایش یابد.

گفتنی است که در این جلسه رؤسای کمیته‌ها به ارائه گزارش پرداختند و موضوعاتی همچون پوشش آنتن دهی در شهرستان‌ها، آموزش‌های مناسب برای ارتقا سطح افراد مرتبط با انتخابات؛ تهیه اطلس شعب انتخاباتی، تشکیل هیئت‌های اجرایی، تعامل با هیئت نظارت و غیره تاکید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498515

مهمترین اخبار ایران و جهان: