نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:04

رویداد رسانه‌ای «راویان اربعین» در استان همدان برگزار شد

همدان- رویداد رسانه‌ای «راویان اربعین» در استان همدان با حضور اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رویداد عصر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به منظور جریان سازی عرصه خبر با محوریت پیاده روی اربعین شکل گرفته و اصحاب رسانه و فعالین فرهنگی علاقه مند در راستای روایتگری اربعین، تجربه نگاری اربعین و گزارش میدانی از موکب ها وغیره در این عرصه وارد کار شدند.

در این رویداد، فعالان فرهنگی با اشاره به اینکه سال گذشته اقداماتی برای معرفی خدمات ۲۸ موکب در همدان داشته‌اند، خواستار هم افزایی بین فعالان فرهنگی و رسانه‌ای در استان شدند.

در ادامه، اصحاب رسانه همدان نیز به بیان نقطه نظراتی پرداخته و اظهار کردند که باید بتوانیم به صورت تخصصی، در مسیر جریان سازی اربعین وارد کار شویم.

حسین ربیعی، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز با اشاره به اینکه در اربعین هر یک از زائرین یک رسانه هستند، عنوان کرد: عشق به امام حسین (ع) موجب یک رزمایش جهانی شده است و حال وظیفه رسانه هاست که این رزمایش را به نحو مناسبی پوشش دهند.

گفتنی است؛ رویداد رسانه‌ای «راویان اربعین» در استان همدان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بسیج رسانه همدان، خبرگزاری مهر، ستاد اربعین استان، گروه جهادی شهید موسوی ارفع، مرکز نسرای سازمان فضای مجازی بسیج استان و مرکز تبلیغ نوین همدان برگزار شد و طی آن مقرر شد که راویان اربعین استان همدان به صورت تیمی در راستای تولید خبر، گزارش، فیلم و تصویر وارد کار شوند.

رویداد رسانه‌ای «راویان اربعین» در استان همدان برگزار شد

رویداد رسانه‌ای «راویان اربعین» در استان همدان برگزار شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473359

مهمترین اخبار ایران و جهان: