نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 09:04

آغاز به کار ستاد اجرایی استقبال از مهر و مدرسه در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی بهداشت و با هدف ایجاد تحرک شادی و نشاط در مدارس طرح استقبال از بازگشایی مدارس در شهرداری گرگان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن آغاز فعالیت مدارس و در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی بهداشت و با هدف ایجاد تحرک شادی و نشاط در مدارس طرح استقبال از بازگشایی مدارس در شهرداری گرگان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تمامی مدارس و محوطه اطراف آنها و همچنین مسیرهای منتهی به مدارس شهر گرگان شستشو، نظافت، پاکسازی می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: جمع آوری ضایعات، خاک و نخاله محوطه بیرونی و درونی مدارس خط‌کشی ‌های ترافیکی اطراف مدارس، لکه گیری و آسفالت نوارهای حفاری، شستشو و رنگ آمیزی باکس ‌های زباله از جمله اقدامات این طرح است.

 سالاری تاکید کرد: این طرح تا پایان شهریور در قالب اقدامات ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشای مدارس با فعالیت ۶ گروه در سطح شهر گرگان فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح از ظرفیت تمامی واحدهای مدیریت شهری شامل واحد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان حمل و نقل، بار و مسافر، معاونت زیربنایی حمل و نقل و ترافیک سازمان سیما منظر و فضای سبز، زیباسازی و حوزه معاون محیط زیست و  خدمات شهری استفاده خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501215

مهمترین اخبار ایران و جهان: