نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 15:21

استفاده از مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های مسکن ملی ایلام

رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: به صورت کامل از خدمات مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه‌های اقدام مسکن ملی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، رسول مراد بیگی رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: استفاده از ظرفیت مهندسان این سازمان علاوه بر ارتقای کیفیت ساخت و ساز زمینه ایجاد اشتغال پایداری را برای اعضای سازمان در پی خواهد داشت.

وی افزود: به صورت کامل از خدمات مهندسان صاحب صلاحیت در پروژه های اقدام مسکن ملی استفاده شود و تمامی خدمات مهندسی مورد نیاز این پروژه‌ها از کانال سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام انجام گیرد.

رئیس نظام مهندسی ساختمان ایلام یادآور شد: تشکیل کمیته های تخصصی عمران، نظارت مضاعف، انرژی و شهرسازی و hse در راستای ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز ضروری است.

مراد بیگی ادامه داد: اگر اصول اولیه شهرسازی در ساختمان سازی شهری رعایت نشود، نوعی آشفتگی در شهر مشاهده شده و علاوه بر ظاهر نازیبا از نظر خدمات رسانی نیز با مشکل مواجه می شوند.

وی عنوان کرد: از کمیته شورای فنی استان درخواست می شود که از طریق ماده ۵ راه و شهرسازی اقداماتی لازم به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و اجرای نقشه های غیر مصوب انجام شود تا مردم بیشتر به سمت ساخت و ساز از طریق نقشه های مصوب در چهارچوب قانون و تراکم هدایت شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ساخت و سازهای شهر ایلام باید به سمت استفاده از نقشه های مصوب سوق پیدا کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500859

مهمترین اخبار ایران و جهان: