نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:37

سرمایه گذاران صنایع تبدیلی از خدمات حمایتی برخوردار می شوند

شیراز- استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان در زمینه تولید محصولات زراعی و دامی دارد، از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر شنبه در دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی که با حضور سرمایه گذران شهرستان‌های مرودشت، زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان در شهرستان مرودشت برگزار شد افزود: با توجه به اینکه در ۶ شهرستان مذکور کشاورزی و باغداری رونق دارد و با هدف جلوگیری از خام فروشی محصولات، سرمایه گذاران را دعوت به سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در جریان سفر به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید و عمدتاً برای صنایع تبدیلی ایجاد شود و این آمادگی را داریم در پنج شهرستان دیگر نیز از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کنیم.

او اظهار کرد: این شهرستان‌ها هم در زنجیره ارزش مواد غذایی اعم از کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغداری و هم با توجه به برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی در زمینه گردشگری می‌توانند موفق باشند.

استاندار فارس گفت: در حوزه گردشگری باید برخلاف تبلیغات و معرفی نادرست و خلاف واقعی که غربی‌ها از کشورمان داشته و دارند، کشور و استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن را به دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران بسیاری در کشور باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470159

مهمترین اخبار ایران و جهان: