نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:47

علامت تعجب سرمربی تیم ملی جلوی اسم هافبک پرسپولیس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گیری درباره هافبک تیم ملی ایران را به زمان اعلام رسمی لیست بازیکنان برای اردوی شهریورماه موکول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه بازدید از امکانات جزیره کیش درباره حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص دعوت از میلاد سرلک برای استفاده او از قانون سرباز ملی پوش گفت: «هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از او دعوت خواهیم کرد؛ در گذشته این اتفاق افتاده و خیلی‌ها از این روند استفاده کردند. ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری‌هایی همیشه در فدراسیون انجام می‌شده و قبل از ما نیز این اتفاق انجام شده است.

سرمربی تیم ملی ایران به وضوح درباره انتخاب میلاد سرلک در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا تاکید کرد: «لیست دعوت شدگان به تیم ملی را دهم اعلام می‌کنیم. تمام بازیکنانی که به اعتقاد ما شایستگی کافی دارند در این لیست خواهند بود که ادعاهای فضای مجازی هم برایم مهم نیست. اینکه در گذشته هم چه اتفاقی افتاده هم اهمیتی ندارد. اگر بازیکنی لیاقت داشته باشد، دعوت می‌شود».

صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران ابهام درباره هافبک محبوب یحیی گل محمدی در ادامه فصل را پا برجا نگه داشت تا اطمینان خاطر بابت دعوت از او داده نشود. شایان ذکر است سرلک در صورت دعوت به اردوی تیم ملی ایران می‌تواند تا پایان فصل خدمت سربازی اش را به تعویق بیندازد. در غیر اینصورت باید در تیمی نظامی بازی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469715

مهمترین اخبار ایران و جهان: