نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 19:22

توجه به جامعه نشانه عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌ها اظهار داشت: توجه به جامعه نشان از عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار مدیرعامل پتروشیمی خارگ اظهار داشت: صنعت انرژی هیدروکربنیک نقش مهمی در تولید ثروت و قدرت فرا ملی برای کشور دارد و اگر صنعت پتروشیمی با تنوع محصولاتی که دارد نداشتیم، دچار بحران می‌شدیم اما با توسعه‌ای که پتروشیمی پیدا کرد و تولیداتی که نوعاً استراتژیک هست، باعث شد هم درآمدزایی کشور بالا رود و هم قدرت تأثیرگذاری بین المللی ما افزون شود.

امام جمعه بوشهر افزود: پتروشیمی به عنوان صعنت پایین دستی نقش مهمی در مدیریت نظام ایفا می‌کند و هراندازه بتوانیم تولید را اضافه و مدیریت بازرگانی و تولید با رعایت استانداردها و نیز نوآوری الکترونیک و توسعه حرفه‌ای منابع انسانی داشته باشیم می‌توانیم تحولی را ایجاد کنیم و این مساله سبب می‌شود تا کیفیت تولید بالا می‌رود و هم مدیریت بازرگانی بهتر شود و از جهتی درآمد ارزی ما بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی خارگ سابقه طولانی و ویژگی‌های خاص دارد بیان داشت: این پتروشیمی یکی از متفاوت‌ترین پتروشیمی‌های ایران است به همین دلیل تأمین و نگهداری آن بسیار مهم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پتروشیمی خارگ ظرفیت بالایی دارد و می‌توان با تزریق خوراک به آن، تولید را بالا برد گفت: در این خصوص با وزیر نفت رایزنی‌هایی صورت گرفت.

وی همچنین بر توجه به وضعیت کارکنان این پتروشیمی تاکید کرد و ابراز داشت: کار در صنعت نفت سنگین است و اگر این جغرافیای کار هم جزیره باشد به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد، کار سنگین‌تر خواهد بود، لذا به کارکنان توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌ها اظهار داشت: توجه به جامعه نشان از عقلانیت مدیریتی و مراعات پدافند غیر عامل است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انتشار گزارش‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته از طریق رسانه گفت: گزارش‌ها و خدمات و پیشرفت‌های خود را به مردم ارائه کنید چراکه یکی از مصادیق جهاد تبیین است و باعث دلگرمی بیشتر مردم می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518115

مهمترین اخبار ایران و جهان: