نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 07:30

بازی‌های آسیایی| ملی پوش قایقرانی: به کسب یک مدال خوش‌رنگ امیدواریم

ملی پوش قایقرانی گفت: به کسب مدال خوش رنگ در بازی‌های آسیایی امیدواریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، پوریا شریفی ملی‌پوش قایقرانی بعد از صعود تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان ایران به فینال بازی‌های آسیایی در خصوص کم و کیف رقابت امروز گفت: گ مقدماتی را پرقدرت شروع کردیم و توانستیم استراتژی که با مربیان و کادر فنی تمرین کرده بودیم را ۱۰۰ در صد اجرا کنیم. البته تمام توان‌مان را نگذاشتیم چون فردا علی آقامیرزایی در تک نفره هزار متر، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل نیز در دو نفره ۵۰۰ متر رقابت دارند. باید بدن‌شان را در ریکاوری نگه‌دارند تا بتوانند یک مدال خوش‌رنگ بگیرند و روی سکو بروند.  سه‌شنبه فینال چهارنفره ۵۰۰ متر برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنیم. 

وی در خصوص سطح برگزاری مسابقات گفت: چین به عنوان میزبان مسابقات تقریبا در تمام رشته‌ها برای کسب مدال طلا آمده. ژاپن و کره هم تیم‌های خوبی هستند و فاصله رقبا در صدم ثانیه است. ان شاءالله روزمان باشد و بتوانیم صدم‌های ثانیه را جبران کنیم و شرمنده مردم نشویم. 

شریفی ادامه داد: در رشته‌های انفرادی در کایاک علی میرزایی را داریم که ورزشکار المپیکی، باتجربه، جنگجو و با غیرت است. او فردا رقابت زیبایی با قایقران چین که جزو ۵ نفر اول جهان و المپیک است، دارد. اما فاصله علی با او‌ کم است و ان شاءالله فردا طلایی شود. نبی رضایی نیز فردا در تک نفره کانوی هزارمتر رقابت حساسی در پیش دارد ولی نبی همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است. امیدواریم هدیه کاظمی و هیوا افضلی در کایاک و کانوی ۵۰۰ متر هم روی سکو بروند و افتخارآفرینی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520959

مهمترین اخبار ایران و جهان: