نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 12:57

افتتاح مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل

مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل با هدف پایش و بررسی معضلات اجتماعی، جمع آوری آمار و تلاش برای رفع مشکلات، با همت بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عصر شنبه مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل با حضور جمعی از مسئولان و با هدف پایش و بررسی معضلات اجتماعی، جمع آوری آمار و تلاش برای رفع مشکلات، با همت بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان گرگان در این افتتاحیه که با مدیرکل مراکز و مؤسسات غیردولتی بهزیستی کشور انجام شد، گفت: اگر در محلات شدیداً کم برخوردار اقدامات اورژانسی صورت نگیرد، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی موجود در این محلات بیشتر و بیشتر شده به شهر ها نیز شیوع پیدا خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات جهادی و خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان در حال انجام بوده و لازم است بر سرعت این اقدامات افزوده شود.

نادری تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان در محلات کم برخوردار، بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد، بزهکاری، سرقت و غیره کاهش خواهد یافت.

فرماندار گرگان در پایان خاطرنشان کرد: احداث مرکز ماده 15 در این محله نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با اهتمام جدی دستگاه ها این امر نیز به زودی انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521359

مهمترین اخبار ایران و جهان: