نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:44

دستگیری سارقان سیم و کابل در محله قلعه نو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل محدوده قلعه نو شهرری، خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در محدوده روستاهای شهر قلعه نو شهرری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار رئیس و عوامل کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت نامحسوس عملیات کلانتری یک دستگاه خودرو پراید را در زیر درختان کنار جاده روستای چال طرخان که به صورت مشکوکی پارک و با شاخه و برگ درختان استتار شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ طرهانی گفت: مأموران با نزدیک شدن به محل پارک خودرو، فردی را در بالای تیر برق و دو نفر را در پایین تیر برق مشاهده کردند که سریعاً مأموران وارد عمل شده ولیکن سارقی که بالای تیر برق بود به پایین پریده و با سو استفاده از تاریکی هوا از صحنه متواری و دو نفر دیگر نیز سوار خودرو شده و از محل متواری شدند و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی افزود: سارقان از محور ورامین ری به سمت شهرری متواری شدند که نیروهای کمکی از عوامل گشت کلانتری ۱۷۳ امین آباد به صحنه آمدند و در نهایت با شلیک تیر به لاستیک خودرو، خودروی متهمان متوقف و سارقان دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو آلات و ادوات سرقت شامل: دستکش عایق دار، انواع اره، انواع قیچی‌های برش سیم صنعتی و چند قبضه سلاح سرد کشف شد و پس از انتقال متهمان به مقر پلیس به ۳ فقره سرقت کابل‌های برق و سرقت از ترانس‌های صنعتی برق معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تلاش برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466215

مهمترین اخبار ایران و جهان: