نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 21:46

شاخصه های بهداشت و درمان قزوین ارتقاء می یابد

قزوین- استاندار قزوین گفت: شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان قزوین با توجه ویژه دولت ارتقا یافته و در مدت کوتاهی از رده‌های آخر جدول فاصله خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح نمادین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: استان قزوین در حوزه زیرساخت‌های درمانی عقب ماندگی‌های زیادی دارد و باید تلاش‌های جدی صورت بگیرد که کم کاری‌های گذشته جبران شود.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده اقدامات خوبی در ۲ سال گذشته اتفاق افتاده و تمامی پروژه‌های درمانی استان در حال تکمیل شدن و جذب اعتبار برای اتمام است و باید این اتفاق با سرعت بیشتری رقم بخورد.

اعلایی گفت: در حوزه منابع انسانی مورد نیاز برای ارائه خدمات، استان دارای کمبودهایی است و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان از کمبود نیروی انسانی و فشار وارد شده بر همکاران گله مند هستند که در این زمینه تلاش می‌کنیم مشکلات موجود برطرف شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین یک مرکز آموزشی نام آور و پیش رو در سطح کشور است و فارغ التحصیلان دانشگاه از افتخارآفرینان حوزه بهداشت و درمان کشور هستند و از این ظرفیت باید برای ارتقا آموزش و ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466815

مهمترین اخبار ایران و جهان: