نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 16:31

تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در خواف

خواف ـ همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسپور صبح یکشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف از دانش آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش که باعث نتایج درخشان امسال و افزایش و ارتقا نیروهای انسانی متخصص شهرستان طی سالهای آینده خواهند شد، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار خواف گفت: علم باعث اقتدار است، کسانی که دانش را به خوبی فرا می‌گیرند و درست به کار می‌برند در جامعه حکم فرمانی خواهند کرد، توصیه من به عنوان برادر بزرگ‌تر شما این است در کنار دانش یک یا چند مهارت را هم خوب یاد بگیرید که همراه با مدرک مهارت کافی را هم داشته باشید.

وی در ادامه افزود: از همان ساعت اول پیگیر باشید، مهارت و دانش از شما یک فرد توانمند خواهد ساخت و این توانمندی باعث تضمین زمینه شغلی آینده شما خواهد بود.

عباسپور در ادامه با بیان اینکه کسانی که بر علم مسلط هستند بر دنیا مسلط خواهند بود گفت: از شکست‌ها نهراسید محکم و استوار باشید، کشور ما امروز به دانش همراه با مهارت درست و کافی نیازمند است.

فرماندار خواف گفت: دولت از ظرفیت‌های شما استفاده خواهد کرد، مطمئن باشید مسئولین آینده از بین شما خواهد بود، با دانش و مهارت آینده درخشانی برای خود و شهرستان و کشور خود رقم بزنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483359

مهمترین اخبار ایران و جهان: