نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 20:27

کاروان های سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند

سه کاروان زیارتی اربعین به نیابت از شهید غیرت، حمید رضا الداغی از سبزوار، راهی مراسم بزرگ اربعین حسینی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، آرام آرام به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و عاشقان امام حسین (ع) و مشتاقان حضور در اربعین حسینی بار سفر بسته و عازم این سفر معنوی می‌شوند. سفری که میلیون ها زائر و شیفته اهل بیت (ع) را  جذب می کند.

در همین حال و هوای اربعینی، مردم متدین و مومن دیار سربداران همانند دیگر عاشقان اهل البیت از حضور با شکوه در این حماسه جاودانه عقب نمانده و مثل سابق با شرکت در اربعین سید و سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) حضوری پررنگ و سراسر عشق را به نمایش می گذارند.

 

امسال، مردم فهیم و قدرشناس سبزوار، اربعین حسینی را با  شور و حال متفاوتی تجربه خواهند کرد و به پاس خون شهید خوش غیرت  شهرشان، حمید رضا الداغی و به نیابت از این شهید والا مقام در پیاده‌روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) حضور پیدا می‌کنند.

در همین راستا کاروان های زیارتی عشاق الحسین، دختران ماهتاب و نسل قاسم از سبزوار به صورت خودجوش با نام و نیابت از شهید غیرت حمید رضا الداغی طی روز های اخیر عازم پیاده روی اربعین حسینی شده اند.

۱۵۰ نوجوان و جوان به نیابت از شهید الداغی راهی سفر عشق شدند

 

این سه کاروان به طور مجزا و با حضور ۱۵۰ نفر از گروه های مختلف مردم،دانش آموزان و نوجوانان و با چهار دستگاه اتوبوس جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین راهی این سفر معنوی شدند. 

مراسم پیاده‌روی اربعین، یکی از بزرگ‌ترین مناسک و مراسم عزاداری مسلمانان و شیعیان و در زمره عظیم‌ترین اجتماعات مذهبی جهان است که بی شک حضور این کاروانیان با نام شهید حمید رضا الداغی می تواند حرکتی برای شناساندن و معرفی هر چه بیشتر اقدام این شهید خوش غیرت خراسانی به جهانیان باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472115

مهمترین اخبار ایران و جهان: