نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:48

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ومحور شهیدان کریمی به زودی آغاز می شود

زنجان-شهردار زنجان گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و محور شهیدان کریمی یکی از پروژه‌های بزرگ برای روان‌سازی ترافیک است که تا ۱۵ روز آینده کار ساخت آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شهر زنجان اظهار کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و محور شهیدان کریمی یکی از پروژه‌های بزرگ برای روان‌سازی ترافیک است که به گفته پیمانکار تا ۱۵ روز آینده با تجهیز کارگاه و ایجاد تجهیزات بچینگ عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسای اخیر و ایجاد آبگرفتگی در برخی معابر ابراز کرد: احداث کانال هدایت آب برای ساماندهی آب‌گرفتگی زیر پل کوی فرهنگ در دستور کار قرار گرفت که با اتمام این پروژه آب به کانال شمالی - جنوبی اصلی شهر هدایت خواهد شد.

شهردار زنجان در ارتباط با طرح توسعه آرامستان عنوان کرد: در آرامستان نیز حتماً باید در تدارک زمین باشیم و حداقل ۵۰ هکتار دیگر باید اضافه شود تا پاسخگوی نیاز شهر برای سال‌های آتی باشد.

وی به بازدید از مرکز مدیریت بحران شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: این روزها مرکز مدیریت بحران در حال ارسال تجهیزات به موکب‌های اربعین است و با توجه به اینکه ۹۹ درصد زائران زنجانی از مرز مهران به اربعین می‌روند، خدمات شهرداری در این منطقه هم ارائه می‌شود.

فیروزفر در مورد وضعیت ساخت سردیس‌های پروژه سبزمیدان یادآور شد: این اقدام به یک کار فرهنگی نیاز دارد و بعد از نتیجه‌گیری در انتخاب مشاهیر ۱۷ سردیس نصب خواهد شد.

گفتنی است، سالن بحران الهیه، پروژه مرمت و بهسازی آب نما، کف سازی و محوطه سازی، سایت شهیدان اسماعیلی و تجهیز کارگاه محور شهیدان کریمی، آسفالت‌ریزی کوی فرهنگ، الهیه، نانوایان، پروژه احداث کانال اطلس، آسفالت مکانیزه خیابان مولوی، آسفالت مکانیزه خیابان ولایت، خیابان سعدی، پارکینگ طبقاتی، تقاطع ارتش، احداث کانال نصر، جدول گذاری خیابان شبنم و پارک صدرا از دیگر پروژه‌هایی بود که توسط شهردار و اعضای شورا بازدید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471415

مهمترین اخبار ایران و جهان: