نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 09:26

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات برنجکاران مازندران

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پرداخت ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات برنجکاران استان خبر داد و گفت: هزار تن برنج پرمحصول از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل نزدیک به ۱۴ هزار تن برنج پرمحصول توسط ۲۰ تشکل صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان مازندران، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و اجرای طرح خرید برنج پرمحصول در مازندران، تاکنون بیش از هزار تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از مراکز طرف قرارداد خریداری گردید.

وفایی نژاد با بیان اینکه پرداخت وجه برنج پرمحصول در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفایی نژاد با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد تصریح کرد: کشاورزان عزیز می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله مازندران در پایان اظهار داشت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472459

مهمترین اخبار ایران و جهان: