نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:30

طرح مسکن ملی باعث مولدسازی سرمایه‌های راکد شد

قزوین- استاندار قزوین گفت: سرمایه گذاری بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال در مسکن ملی از سوی متقاضیان نقش مهمی در مولدسازی سرمایه‌های راکد استان و کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه نهضت ملی مسکن قزوین که به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد اظهار کرد: قزوین در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیش رو در کشور است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن ملی از تجربیات ساخت مسکن مهر استفاده شد افزود: ایراد مسکن مهر در مسکن ملی مرتفع و نقاط قوت آن نیز تقویت شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تلاش ما برای کاهش قیمت مسکن در استان قزوین است، بیان کرد: تأمین زمین برای ساخت مسکن مهم‌ترین نیاز و چالش پیش رو در استان قزوین برای ساخت مسکن است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم در مناطق مختلفی از استان قزوین با الحاق زمین به بافت روستا بخشی از نیازهای مسکن را رفع کنیم.

اعلایی بیان کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم ۴۰۰ هکتار از اراضی منطقه عظیمیه و اسماعیل آباد را به زمین‌های قابل ساخت تحویل مردم استان بدهیم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال در مسکن ملی از سوی متقاضیان نقش مهمی در مولدسازی سرمایه‌های راکد استان و کشور دارد.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: ساخت مسکن ملی گام مهمی نیز در حمایت از تولید ملی و همچنین ایجاد اشتغال محسوب می‌شود.

گفتنی است در این مراسم یک هزار و ۹۴۳ واحد از پروژه نهضت ملی مسکن در مهرگان قزوین به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471515

مهمترین اخبار ایران و جهان: