نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 10:31

جان‌ باختن ۳ راکب موتورسیکلت در تونل توحید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع ۳ فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی پلیس پایتخت در شبکه ۵ سیما به آمار تصادف موتورسواران اشاره کرد و درباره فوت سه راکب موتورسیکلت در  تونل توحید توضیح  داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آمار 4 ماهه سال 1402 حکایت از این دارد که علیرغم همه توصیه‌ها، اطلاع رسانی و تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد سه فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید بودیم که در هر ۳ مورد از این تصادفات خود راکبان موتورسیکلت مقصر بوده‌اند.  

وی بیان داشت: علت این تصادفات عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین بوده است چرا که در داخل تونل به دلیل انباشت گازهای آلاینده تعادل این راکبین بر هم خورده و سر آنها به موانع برخورد کرده و جان خود را از دست دادند.  

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر اصراری برای تخلف وجود نداشته باشد مطمئنا سود این کار به خود راننده و راکب موتور سیکلت باز می‌گردد و این موضوع دغدغه پلیس است و هر چقدر بر  روی این موضوع کار کنیم و اطلاع رسانی  داشته باشیم برای این است که می‌خواهیم حوادث کاهش پیدا کند و این نفع به خود آن فرد و خانواده وی می‌رسد.

سرهنگ جوانبخت افزود: بنده به دلیل نوع کاری که دارم روزانه شاهد تصاویر دلخراش  تصادفات خودروها و مخصوصا راکبین موتورسیکلت هستم و متأسفانه هفته گذشته یکی از آشنایان خود بنده به دلیل آنکه از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود و راکب یک دستگاه موتورسیکلت بود جان خود را از دست داد و عمق اندوه از دست دادن جوان 24 ساله بسیار زیاد و دردناک است.  

وی گفت: این جوان 24 ساله علیرغم توصیه‌های پدرش مبنی بر استفاده از کلاه ایمنی، از کلاه استفاده نکرد و الان این خانواده داغدار فرزند خود هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480959

مهمترین اخبار ایران و جهان: