نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 20:06

افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان

زنجان-رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از افزایش محسوس تردد در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی روز سه شنبه با بیان اینکه هرساله در ماه شهریور با توجه به پایان تعطیلات تابستان، شاهد افزایش ترددها در راه‌های استان هستیم، گفت: در ۲۰ روز ابتدای شهریور ماه بیش از ۲.۳ میلیون تردد در سطح راه‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته که بیشترین ترددها شامل تردد خودروهای سواری و ناوگان‌های عمومی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تردد در محورهای استان به صورت محسوس افزایش یافته است، گفت: آزادراه زنجان_تبریز، زنجان _ قزوین و جاده قدیم زنجان_طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

محمدی تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در روز ۲۲ شهریور و همچنین روزهای پایانی شهریور این احتمال وجود دارد که با پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روبه رو شویم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان عنوان کرد: روز گذشته تعداد تردد در ورودی ها ۶ درصد افزایش و تعداد تردد در خروجی‌ها ۶ درصد کاهش داشته که این نشان می‌دهد زنجان به عنوان یکی از مقاصد سفر مطرح است.

محمدی بیان کرد: کارگاه‌های جاده‌ای جهت سهولت تردد و کاهش مخاطرات تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی در توصیه به مردم تاکید کرد: خانواده‌ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به لحظات آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود و در صورت بروز مشکل با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497015

مهمترین اخبار ایران و جهان: