نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 12:29

۳۶۷ فیلم به جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج ارسال شد

یاسوج_ دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج «دنا» گفت: ۳۶۷ فیلم به جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ۳۶۷ فیلم، ۵۸۹ تک عکس و ۷۲ مجموعه عکس به دبیرخانه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج «دنا» ارسال شد.

وی ابراز داشت: ۲۴۵ فیلم داستانی، ۶۳ مستند، ۲۹ اثر در بخش تجربی، و ۳۰ اثر در بخش پویا نمایی به دبیرخانه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج- دنا ارسال و ۳۵ فیلم داستانی، ۱۰ مستند، ۴ فیلم تجربی و ۶ اثر در بخش پویانمایی در بخش فیلم برگزیده شدند.

درخشان تصریح کرد: در بخش عکس نیز ۵۸۹ اثر به عنوان تک عکس و ۷۲ مجموعه عکس در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارند که ۳۱ اثر در بخش تک عکس و ۶ مجموعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج «دنا» با اشاره به اینکه این جشنواره منطقه‌ای از سوم تا ششم هرماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این جشنواره هنرمندانی از ۱۰ استان همدان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492715

مهمترین اخبار ایران و جهان: