نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 13:58

واکنش ها به دیداری که تجزیه‌طلبان را عصبانی می‌کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز با هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» دیدار کردند.

فارس پلاس؛ واکنش کاربران - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی»، با قدردانی از همراهی دیرینه و مستمر مردم مؤمن و علمای شیعه و اهل تسنن این مناطق، مراقبت و هوشیاری ملت‌ها و مسئولان کشورها را به‌خصوص در دوران تحولات بزرگ جهانی کاملاً ضروری خواندند و با اشاره به نقشه دشمن برای تحریک نقاط بحران‌ساز در ایران گفتند: تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی آنها است اما ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم و اطمینان داریم دشمنان ایران عزیز، به شرط مراقبت، بیداری و هوشیاری ملت و مسئولان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی در پی داشت. کاربران فضای مجازی معتقدند دیدار امروز رهبری و مردم سیستان و بلوچستان تو دهنی محکمی به عبدالحمید بود. مولوی عبدالحمید در طی یکسال اخیر تلاش میکرد تا میان ملت ایران تفرقه پراکنی کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از کاربران فضای مجازی نیست به معنی آیه نصب شده در این دیدار اشاره کرد که اگر وحدت در جامعه حکمفرنما شود وعده یاری خداوند صادق است.
 

 

 

کاربر دیگری تصویر مرد بلوچی که چندی پیش در فضای مجازی اعلام کرده بود آرزوی دیدار با رهبری دارد را منتشر کرد.

 

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496459

مهمترین اخبار ایران و جهان: