نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 16:08

مومنی: استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: استان گلستان در حوزه مقابله و کشفیات مواد مخدر از میانگین کشوری پیشرو و پیشگام‌تر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار اسکندر مومنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمان و نگهداری از معتادان متجاهر در استان گلستان اظهار کرد: با حضور استاندار و دیگر مسئوولان استانی از دو پروژه اردوگاه کار درمانی و حرفه‌ آموزی شهرستان علی‌آبادکتول و طرح توسعه مرکز نگهداری و درمان معتادان توسکستان بازدید شد.

وی تصریح‌کرد: با توجه به آمار و اقدامات انجام شده در گلستان، این استان در حوزه کشفیات موادمخدر از میانگین کشوری پیشگام‌تر بوده و در حوزه‌های درمان، مقابله و پیشگیری نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهور خاطرنشان‌کرد: اجرای طرح‌های یاری‌گران زندگی در آموزش‌ و پرورش و محلات موفقیت‌ آمیز است و پیش‌بینی می‌شود توسعه مرکز ماده ۱۶ توسکستان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: فرد معتاد علاوه بر اینکه به جسم و روان خود آسیب وارد می‌کند باعث مزاحمت‌ها و آسیب‌هایی مانند سرقت، آسیب‌های اجتماعی و غیره در جامعه شده و باید ساماندهی و درمان شود.

مومنی گفت: با توجه به اینکه مادران و بانوان در تربیت نسل آینده نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، افتتاح مرکز ماده ۱۶ بانوان در استان گلستان، گام مهمی در کاهش آسیب‌های حوزه بانوان و پیشگیری از اعتیاد بانوان خواهدبود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477459

مهمترین اخبار ایران و جهان: