نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 07:54

افزایش چشمگیر انواع کشفیات در شهرستان رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: طی یکسال گذشته سبزقامتان نیروی انتظامی این شهرستان با تلاش های شبانه روزی در راه تامین امنیت در کشف انواع مواد مخدر و کالای قاچاق پیش گام بوده اند.

سرهنگ حسین  زارعی فرمانده انتظامی شهرستان رودان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان با گرامیداشت هفته فراجا به  تقدیم  ۵۷ شهید توسط فراجا در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهرستان رودان نیز  شهید مریدی را در راه امنیت مهین اسلامی تقدیم کرد که یاد و خاطره این شهید والا مقام همیشه زنده و راه او نیز توسط همکارانش به خوبی ادامه داده خواهد شد.

وی در ادامه به نقش مهم رسانه ها در دنیا اشاره کرد و گفت: قطعا اگر رسانه ها نباشند نمی توان در جبهه فرهنگی و اجتماعی موفق شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در این هفته در شهرستان اجرا خواهد شد از حضور در نماز جمعه ، دیدار با خانواده معظم شهدای انتظامی ، برگزاری نشست های تبیینی و آموزشی در مدارس ، برگزاری صبحگاه مشترک ، برپایی میز خدمت، رژه متور سواران قانون‌مدار  به عنوان برنامه های شاخص  هفته یاد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان تصریح کرد: شعار امسال شهروند قانون مدار و پایش خدمت گذار است و پلیس مفتخر است که بیش از ۲۴ نوع خدمت را به مردم شریف ارایه می دهد.

وی ادامه داد: مردم  ولایت مدار رودان همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و نیروی انتظامی هم تلاش خواهد کرد تا بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

سرهنگ زارعی در بخش دیگری از سخنانش به میزان کشفیات سبزقامتان نیروی انتظامی شهرستان طی یک سال گذشته اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با تلاش های شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی در شهرستان رودان در اکثر حوزه های کشفیات افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه در یکسال گذشته داشته ایم.

وی افزود: در این مدت کل کشفیات سرقت ۲۷۰ درصد، کشفیات  مواد مخدر ۲۹ درصد، کشف سوخت قاچاق ۷۰ درصد، کشف سلاح جنگی ۴۵ درصد، کشف مشروبات الکی ۵۹ درصد، کشف سیگار قاچاق ۳۹ درصد افزایش داشته است و در این میان نیز ۲۵۷ نفر از قاچاقچیان سوداگر مرگ دستگیری شده اند که در مجموع  دستگیری ها نیز ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529859

مهمترین اخبار ایران و جهان: