نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 18:00

مشکلات خرید تضمینی گندم برطرف شد

معاون پیگیری حقوق عامه دادستان اردبیل با اشاره به صیانت از امنیت اقتصادی و اجرای مقررات اقتصاد مقاومتی گفت: مشکلات صنف علافان و خشکبار فروشان اردبیل در فروش گندم به مراکز خرید تضمینی برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، اکبر مرادی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر خودداری از خرید تضمینی گندم داخلی توسط مراکز خرید، دستورات لازم جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی افزود:  به منظور گره‌گشایی از مشکلات صنف علافان و خشکبار فروشان و اتخاذ تمهیدات لازم، کارگروه مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف و اتحادیه ذی‌ربط تشکیل شد.

معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبیل ادامه داد: برابر دستورات صادره به پلیس امنیت اقتصادی و پس از انجام استعلامات و تحقیقات اولیه و تشکیل چندین نوبت جلسه کارگروه مشترک، سرانجام موانع موجود بر سر راه خرید تضمینی گندم داخلی در اردبیل برداشته شد.

مرادی تاکید کرد:  صیانت از حقوق عامه و اجرای مقررات اقتصاد مقاومتی طبق فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و حمایت از تولید داخلی از اولویت‌های معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533059

مهمترین اخبار ایران و جهان: