نیوز سیتی!
28 شهریور 1402 - 23:13

فرماندار تهران: نحوه خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس رصد می‌شود

فرماندار تهران گفت: از طریق سامانه در نظر گرفته شده نحوه خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس و پایش وضعیت ترافیک رصد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، احمد قیومی فرماندار تهران ضمن اشاره به تشکیل شورای ترافیک شهرستان، از آمادگی کامل دستگاه‌های متولی در خصوص بازگشایی شکوهمند مراکز آموزشی با حضور مسئولین کشوری، لشگری و محلی خبر داد و اظهار کرد: در لحظه بازگشایی مراکز آموزشی نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران حضور خواهند داشت؛ همچنین از طریق سامانه در نظر گرفته شده نحوه خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس و پایش وضعیت ترافیک رصد خواهد شد.

ارائه خدمات رایگان به مدارس استثنایی

وی ضمن اشاره به بارگزاری اطلاعات و رصد لحظه‌ای تمامی رانندگان و مسیرهای حمل و نقل دانش‌آموزی، از ارائه خدمات رایگان به مدارس استثنایی با مساعدت شهرداری تهران خبرداد و افزود: حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع ۳ گانه دانش‌آموزی از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار تهران ادامه داد: برای ناوگان حمل و نقل عمومی ظرفیت‌هایی در جهت کاهش موضوعات ترافیکی در نظر گرفته شده و اقدامات لازم در زمینه ساماندهی و ایمن‌سازی و نصب علائم ترافیکی در نزدیکی مراکز آموزشی صورت گرفته است.

قیومی گفت: ساعت شروع به کار مدارس در مقطع متوسطه ۷ و 30 دقیقه و در مقطع ابتدایی ۸ صبح خواهد بود؛ همچنین طبق هماهنگی انجام شده مدارس از نیم ساعت قبل‌ از ساعات مقرر آمادگی پذیرش دانش‌آموزان را خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1503259

مهمترین اخبار ایران و جهان: