نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:20

امام جمعه قرچک: بزرگترین نعمت در کشور امنیت است

امام جمعه قرچک گفت: امروز بزرگترین نعمت در کشور نعمت امنیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ما به جاهلیت مدرن باید حساسیت نشان دهیم، جاهیلتی که گسترده شده و مرز نمی شناسد، در این شرایط مقتضی و آماده به تفکر و نقشه دشمن باید حمله ور شویم‌.

وی گفت: رهبری عظیم شأن بشارت داده که ما به قله نزدیک شده ایم، این وعده نائب معصوم است، مسیری که امروز انقلاب اسلامی میرود سخت است، در مسیر مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است ولی باید ثابت قدم باشیم و ادامه دهیم.

اسماعیلی افزود: امروز بزرگترین نعمت در کشور نعمت امنیت است، شما نگاه کنید، با وجود آماج دشمنی های دشمن، ولی در امنیت هرچه تمام تر چه در کشور و چه در اربعین حسینی(ع) این حرکت با امنیت هرچه تمام تر برگزار شد.

امام جمعه قرچک بیان داشت: درست است که ما از جریان انقلاب حمایت می کنیم، خوبی ها را می گوییم، اما در اقتصاد ضعف هایی وجود دارد که همه دلسوزان باید یاری کنند و به این وضعیت کنونی سامان دهیم و در اقتصاد هم همچون دیگر حوزه ها افتخارات آفرینی کنیم.

وی تاکید کرد: نباید مشکلات معیشتی و اقتصادی دلیلی شود که دشمن آن  را علم کند و بتواند با آن مشکلات در سطح جامعه ایجاد ناامنی کند، با برنامه ریزی و  تلاش شبانه روزی می‌توانیم مشکل معیشت و اقتصادی را حل کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489959

مهمترین اخبار ایران و جهان: