نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 19:39

توانمندی‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای بوشهر استفاده شود

بوشهر- رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: امکانات و توانمندی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران بوشهر در کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری عصر پنج شنبه در نشست با جانشین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان به بیان معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و رشته‌های موجود آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران بوشهر اشاره کرد و گفت: از امکانات و توانمندی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران بوشهر در کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر استفاده شود.

وی افزود: استفاده از امکانات فنی و ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه با توجه به وجود دانش روز می‌تواند راه‌گشای مشکلات بخش صنعت باشد.

توانمندی‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای بوشهر استفاده شود

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر اظهار کرد: در راستای همکاری دو جانبه آمادگی خود را جهت همکاری با کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر اعلام می‌داریم.

ناخدا مهدوی جانشین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر بازدید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489159

مهمترین اخبار ایران و جهان: