نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 13:19

اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به دستور معاون نخست رئیس جمهور در خصوص اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین گفت: پس از ابلاغ دستور معاون نخست رئیس جمهور، روز گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران اعزام شدند.

غلامعلی نیک‌فهم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اعزام زوار از گیلان به مرز مهران و دیگر مرزهای کشور عراق از جمله خسروی و باشماق برای حضور در پیاده‌روی اربعین بدون هیچ مشکلی انجام شد، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته جلسات متعددی در ستاد اربعین استان برگزار و تمامی تمهیدات در خصوص اعزام زوار از گیلان به مرزهای چهارگانه عراق برای حضور در پیاده‌روی اربعین انجام شده بود.

وی با اشاره به دستور معاون نخست رئیس جمهور در خصوص اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: پس از ابلاغ دستور معاون نخست رئیس جمهور، روز گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس از گیلان به مرز مهران اعزام شدند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین از بازگشت ۳۰ دستگاه اتوبوس به این استان از مرز مهران خبر داد و افزود: از روز گذشته هم ۳۰ دستگاه اتوبوس زائران گیلانی از مرز مهران به استان خود منتقل شدند و ۵۰ دستگاه هم در مرز حضور دارند. 

نیک‌فهم با تاکید بر رعایت فاصله زمانی برای بازگشت زائران اربعین بیان کرد: اتوبوس‌های اعزامی در فاصله زمانی نیم الی یک ساعته به استان گیلان اعزام می‌شوند که این امر به دلیل جلوگیری از ترافیک در جاده منتهی به مرز مهران است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489859

مهمترین اخبار ایران و جهان: