نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 09:20

مدیران استانی مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسئولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: گستره ماموریت های حقوق عامه بسیار زیاد است و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان می باشد که به طور دایم و شبانه روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسئولان با کوتاهی و کم کاری های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه مندی مردم و شهروندان عزیز را فراهم می کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

وی افزود: یکی از گلایه های جدی دادستانی مرکز استان این است که متاسفانه مشاهده می شود برخی متولیان امر به دلیل بی تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات بحق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می شوند که نمونه آن صف های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زوار پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.
 
به گفته احمدزاده؛ اگر هر مسئول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم می شود تا به حل دغدغه های اساسی تر و کلان تر مردم برسد و با این هم پوشانی و همکاری به افزایش میزان رضایت مندی مردم برسیم.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تاکید کرد: در میدان بودن و جهادی کردن در دستگاه قضا و خصوصاً معاونت حقوق عامه به امری عادی تبدیل شده و به آن افتخار هم می کنیم و با قوت ادامه خواهد داشت اما این موضوع نباید به سمتی پیش برود که دستگاه قضا به منظور حل و رفع کوچکترین مشکلات و کم کاری مدیران وارد عمل شود که اگر این موارد مجدد مشاهده شود علیه مدیران بی تفاوت ترک فعل صادر شده و با آنها برخورد می کنیم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490615

مهمترین اخبار ایران و جهان: