نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 18:56

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۶ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در عنبرآباد

فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۶۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری‌پور امروز در خصوص طرح‌های دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان عنبرآباد در حوزه تامین زیرساخت‌ها با فعال کردن معادن، ظرف ۲ ماه آینده کارخانه سیمان آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره ۲ و تکمیل بیمارستان عنبرآباد که امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از دیگر خدمات دولت در این شهرستان است.

افشاری‌پور ابراز کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۶۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به طرح تشویقی جوانی جمعیت، عنوان کرد: ۸۵۰ قطعه زمین به جوانان عنبرآباد در حوزه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن واگذار شد.

 وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو خادمان مردم در حوزه اجرایی و نظارت، تمام تلاش خود را به‌کار خواهند گرفت تا چهار راهبرد مورد اشاره مقام معظم رهبری در انتخابات یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت همراه با حضور حداکثری محقق شود.

 افشاری‌پور با بیان اینکه رای مردم امانت و حق‌الناس است، تاکید کرد: تا پای جان برای حفظ اعتماد مردم، از آرای آنها صیانت خواهیم کرد، چرا که این مهم یک وظیفه شرعی و تکلیف دینی و قانونی است که بر دوش ما گذاشته شده است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به اینکه ۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان تعریف شده، یادآور شد: از این تعداد ۴۵ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت است.

 وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو ۲ هزار و ۵۵۰ نفر به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند و بیش از ۸۵ درصد شعب به‌صورت آنلاین انتخابات را برگزار می‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658159

مهمترین اخبار ایران و جهان: