نیوز سیتی!
29 بهمن 1402 - 12:36

امیر حیدری: فرماندهان تمامی یگان‌های زمینی ارتش آماده برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و حماسی هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه فرماندهان تمامی یگان‌های نزاجا، آماده برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و حماسی هستند، گفت: حضور و مشارکت حداکثری و همگانی در انتخابات، موجب سرافکندگی و سرشکستگی دشمنان می‌شود.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، درباره ضرورت حضور در انتخابات پیش رو گفت: مطابق منویات راهگشا و نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، حضور در انتخابات تکلیفی الهی و فریضه‌ای واجب است. مطابق همین امر مهم، نیروی زمینی ارتش من‌باب ادای تکلیف شرعی و الهی خویش، بر خود واجب می‌داند که از تمامی نیروهای مسلح ولایی، غیور و معتقد و نیز ملت بزرگوار و شریف ایران دعوت کند تا ضمن حضوری پرشور در انتخابات آتی، در آفرینش دوباره‌ی حماسه‌ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری و همگانی مردم و مسئولین دلسوز در انتخابات، موجب سرافکندگی و سرشکستگی دشمنان می‌شود؛ چرا که بهترین راه غلبه بر توطئه‌ها و دسیسه‌های ایجاد شده توسط دشمنان، حضور حداکثری و پرنشاط مردم در انتخابات است تا با در دست‌گرفتن مقتدرانه امور سیاسی و انتخاباتی کشور، راه را بر هرگونه القائات کذب و پوشالی ببندند.

امیر حیدری در ادامه با اشاره به نقش رأی اولی‌ها در انتخابات آتی، اظهار داشت: در انتخابات اسفند ماه آتی شاهد حضور پنجمین نسل از جوانانی هستیم که از آن‌ها به عنوان "رأی اولی‌ها" نام برده می‌شود. لازم است تا ضمن فراهم کردن شرایط مشارکت و رأی دهی تمامی این جوانان عزیز، نسبت به توجیه، ترغیب و آماده‌سازی آنان برای حضور هر چه بیشتر و ثبت غرورآمیز اولین رأی آن‌ها، تلاشی مجدانه کرد و آن‌ها را در رسیدن به بلوغ فکری و ایفای نقش در تصمیمات آتی کشور راهنمایی کرد.

وی با بیان اینکه فرماندهان تمامی یگان‌های نزاجا، آماده برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و حماسی هستند، تصریح کرد: یکایک کارکنان نیروی زمینی ارتش، اعم از پایور و وظیفه با حضور در مراکز انتخاباتی، کوشش خواهند کرد تا نسبت به انتخاب افراد اصلح، شایسته و ولایت مدار مبادرت ورزند؛ به همین دلیل برای تسهیل و تسریع در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تمامی فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش، آمادگی دارند تا با تمهید بهترین شرایط و تدبیر مناسب‌ترین رویه‌ها، نسبت به برگزاری بی‌عیب و نقص فرایندهای انتخاباتی اهتمام ورزند. به همین منظور تمامی یگان‌های پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، اعم از یگان‌های بالگردی و خدمات درمانی، در روز انتخابات در کنار مردم و مسئولین در انتخابات حضور به هم رسانده و به خدمت‌رسانی به آحاد جامعه ایران اسلامی مبادرت می‌ورزند.

امیر یوسف قربانی، فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز)، با بیان اینکه حضور در انتخابات آتی، امری حیاتی در ریل‌گذاری آینده سیاسی و اجتماعی کشور است، گفت: تلاش برای حضور بی‌نظیر و افتخارآفرین رأی‌ اولی‌ها و دیگر جوانان رشید انقلاب اسلامی که در سخنان گهربار فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از آن‌ها به مثابه سرمایه‌های اصلی و ستون‌های قائم نظام یاد شده است، موجب استحکام هر چه بیشتر خیمه نظام اسلامی و کوتاهی دست دشمنان از دامان پربرکت انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با تصریح اهمیت انتخاب جوانان کشور در حفظ و تداوم آثار و برکات انقلاب اسلامی، عنوان کرد: جوانان ولایت‌مدار و انقلابی، علاوه بر پاسداشت خون گلگون شهدای معزز و خلق حماسه‌ای از شور و نشاط و میهن‌دوستی، عاملی برای تداوم بخشیدن به آثار و برکات پرخیر و فیض انقلاب اسلامی نیز هستند. به همین دلیل شکست نیات شوم دشمنان و دفع خباثت‌های رذیلانه آنان، جز با حماسه‌سازی و غیرت‌‎مندی نسبت به انقلاب اسلامی و خلق مناسبت‌هایی نظیر 22 بهمن یا حضور در ایام انتخاباتی ممکن نیست.

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش، ضمن اعلام آمادگی هوانیروز برای خدمت‌رسانی بالگردی در حین برگزاری انتخابات، بیان کرد: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است تا تمامی یگان‌های هوانیروز ارتش، نسبت به خدمت‌رسانی بالگردی در اقصی نقاط میهن اسلامی، به ویژه در استان‌های دارای مناطق صعب‌العبور به تسهیل انتخابات آتی و حضور کارکنان هوانیروز در بخش جابجایی و حمل و نقل صندوق‌های رأی اقدام نمایند.

سرهنگ شهباز زارعی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز با برخواندن انتخابات به مثابه وظیفه‌ای شرعی و میهنی، اشاره کرد: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، دوشادوش دیگر یگان‌ها و کارکنان این نیرو، بر خود وظیفه‌ای واجب و ضروری می‌داند تا ضمن شرکت در انتخابات اسفند ماه آتی، حضوری پررنگ و پرشکوه را در کنار دیگر نیروهای مسلح، به ویژه نیروی زمینی ارتش به هم رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا ضمن مشارکت و لبیک گفتن به فرامین نورانی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آماده‌ی ارائه انواع خدمات غربالگری و درمانی، همچون سنجش فشار خون و سنجش قند خون در تمامی ایستگاه‌های ثابت و سیار خود است؛ انجام آزمایشات رایگان و چک‌آپ کامل رأی‌دهندگان نیز از دیگر خدماتی است که در پایگاه‌های ثابت اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1672559

مهمترین اخبار ایران و جهان: