نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 21:40

لیگ برتر والیبال| شکست هورسان‌ در اردکان

تیم‌ ایفاسرام اردکان با شکست هورسان رامسر در بازی خانگی به دهمین برد خود در لیگ برتر مردان دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری می‌شود.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان تیم ایفاسرام اردکان که با 9 برد و ۲۶ امتیاز در رتبه سوم قرار داشت، در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان هورسان رامسر بود.

دو تیم در هفته پانزدهم مغلوب حریفان شدند و نتیجه دیدار دور رفت نیز سه بر دو به سود هورسان شد، بنابر پیروزی در این مسابقه اهمیت مضاعف برای دو تیم داشت.

در ست نخست هورسان موفق به شکست حریف با امتیاز 25 بر 18 شد و در ست دوم ایفاسرام میهمان خود را با امتیاز 25 بر 17 از پیش رو برداشت تا دو تیم در ست شماری یک بر یک شوند.

در ست سوم هم نماینده اردکان موفق به شکست 26 بر 24 هورسان شد تا دو بر یک از میهمان خود پیش بیافتد اما ایفاسرام در ست چهارم 25 بر 22 فاتح میدان شد تا جدال دو تیم به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم که به نوعی جدال تفکرات آرش صادقیانی و عباسعلی میرحسینی در این میدان حساس بود، تیم ایفاسرام موفق به شکست حریف با امتیاز 17 بر 15 شد و به دهمین برد خود دست یافت.

ایفاسرام با کسب دهمین برد 28 امتیازی شد و هورسان هم به 9 برد خود و 23 امتیاز اکتفا کرد.

محمدحسین شفقی و مجید محسنی شوشتری ناظران این مسابقه بودند و قضاوت این دیدار را نیز کیوان عابدزاده و بهزاد جهانگیری به عنوان داوران اول و دوم برعهده داشتند.

امین درغنه بازیکن ایفاسرام و محسن سفیدآبی بازیکن هورسان رامسر در این مسابقه کارت زرد گرفتند و تیم ایفاسرام کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

این جدال پنج سته هزار و ۲۰۰ تماشاگر داشت و ۱۴۳ دقیقه طول کشید.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641459

مهمترین اخبار ایران و جهان: