نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 16:11

۳۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای زنجان فعال است

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از فعال بودن ۳۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان خبر داد و گفت: ۸۷ دستگاه ترددشمار هم در این محورها به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسوی، سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۳ هزار و ۱۷۷ کیلومتر از مجموع ۴ هزار و ۴۲ کیلومتر راه روستایی استان یعنی حدود ۸۰ درصد آسفالت شده است، اظهار کرد: در واقع ۹۵ درصد از خانوارهای روستایی از راه آسفالت استفاده می‌کنند که این میانگین در بعد کشوری ۷۵ درصد است
سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای احداث ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد و گفت: این محورها در حال زیرسازی برای احداث هستند.
وی هوشمندسازی برای محورهای استان را از اهداف دانست و ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان فعال است.
موسوی تعداد دوربین‌های نظارتی فعال در محورهای استان را ۴۱ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۷۸ دستگاه تردد شمار هم در محورهای استان زنجان به کار گرفته شده است.
سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: هوشمند سازی و استفاده از امکانات این حوزه به‌سرعت در دست اقدام است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639959

مهمترین اخبار ایران و جهان: