نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 14:13

دفاع از انقلاب در پای صندوق‌های رأی/ فتنه‌های دشمن با بصیرت مردم خنثی می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز میدان دفاع از انقلاب، شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، دوشنبه، در اجلاسیۀ بزرگداشت شهدای اطلاعات لرستان، اظهار داشت: نقش شهدای اطلاعات-عملیات با انجام مأموریت‌های طاقت‌فرسا در دوران دفاع مقدس بنیادین و اساسی بوده‌است.

وی با تأکید به مقابله با نفوذ دشمن افزود: اخذ اطلاعات اساسی از دشمن در دوران دفاع مقدس نقش بارزی در پیروزی رزمندگان در عملیات های مختلف داشته‌است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه شهدای اطلاعات-عملیات گمنام‌ترین و فداکارترین شهدای دوران دفاع مقدس هستند، عنوان کرد: شهدای اطلاعات-عملیات سپر دفاعی در مقابل دشمن بودند.

وی با اشاره به شکست تیم عملیاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که سال گذشته در جریان عملیات بمب‌گذاری در اصفهان دستگیر شدند، بیان کرد: این افراد به‌سزای اعمال خود رسیدند و رسانه‌های بیگانه برای عقوبت آنان اشک‌تمساح ریختند.

درویشی گفت: نیروهای اطلاعات-عملیات ابزارها و راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی می‌کنند و نقش اساسی در عرصه‌های جلوگیری از فتنه و خرابکاری‌های دشمن دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه داشتن اطلاعات ما را در ضربه‌زدن مؤثر و دقیق به دشمن کمک می‌کند، ابراز کرد: نیروهای اطلاعات-عملیات رزمندگانی شهادت‌طلب، جان‌برکف و شجاع در عرصۀ مبارزه با دشمن هستند.

درویشی با بیان اینکه امروز شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی میدان دفاع از انقلاب است، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

‌وی با بیان اینکه ندای شهدای اطلاعات این است که عملیات و فتنه‌های دشمن برای ضربه‌زدن به روحیۀ رزمندگان اسلام و پایبندی مردم به انقلاب شکل می‌گیرد، افزود: ما باید در میدان دفاع از انقلاب حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1653359

مهمترین اخبار ایران و جهان: