نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:32

فرمانده سپاه کربلا: جشن پیروزی انقلاب نشانه استقامت برای فتح قله‌ها است

فرمانده سپاه کربلا مازندران جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه استقامت و پایداری ملت در مسیر دست‎یابی و فتح قله‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی درپیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آورده است: امسال نیز ملت بزرگ و پرافتخار ایران، علی رغم همه فتنه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، به لطف رهبری حکیمانه امامین انقلاب، بصیرت و ولایتمداری آحاد مردم و همچنین ایثار و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر این مرز و بوم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند، جشنی که در اصل نشان از استقامت و پایداری این ملت در مسیر دستیابی و فتح قله هاست.

در ادامه پیام آمده است: این شاخصه‌های کمال و ماندگاری انقلاب اسلامی امروز الگویی برای همه ملت‌ها و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و روز به روز شاهد بیداری و قیام استقلال طلبی و آرمان خواهی ملت‌های آزاده علیه زور و تزویر در اقصی نقاط جهان هستیم و این همان هدف نهایی انقلاب سال ۵۷ بوده یعنی برافراشتن پرچم حکومت عدل جهانی در کره خاکی.

همچنین تصریح شده است: آنچه نقطه تمایز، حتی بالاتر از آن، نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی ایران بوده و هست نقش محوری مردم در همه مناسبت‌ها از شکل گیری، حراست، اعتلا و اداره آن در همه شان‌های اجرایی، مقننه و قضائیه است به خاطر همین انتخاب و حضور به هنگام و آگاهانه مردم در همه عرصه هاست که شاهد اقتدار و عزت ایران و ایرانی در جهان هستیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: حال در ۲۲ بهمن ماه سال جاری نیز شاهد برگزاری یک جشن ملی تماشایی به مانند سال‌های متمادی گذشته خواهیم بود، جشن بزرگ و پرافتخاری که زمینه ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن با مشارکت و انتخاباتی پرشور و به یادمانی در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رأی و سرنوشت را به همراه خواهد داشت.

پایان پیام / ۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668159

مهمترین اخبار ایران و جهان: