نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 11:03

راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در استان مرکزی آغاز شد

مردم اراک همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعت 10 صبح آغاز با تجمع در میدان شهدا مراسم آغازین حماسه آفرینی راهپیمایی 22 بهمن 1402 را کلید زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از لحظاتی پیش در اراک و در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.

مردم اراک همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعت 10 صبح  آغاز با تجمع در میدان شهدا مراسم آغازین حماسه آفرینی راهپیمایی  22 بهمن 1402 را کلید زدند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه اراک مسیر راهپیمایی را از مقابل پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلای بیت المقدس پیاده طی خواهند کرد تا در پایان راهپیمایی به سخنرانی حجت الاسلام رضایی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گوش فرا دهند.

دلاورمردان و شیرزنان اراکی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را آزمونی مهم برای ثابت کردن میزان وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و نا امیدی در توطئه‌های دشمنان می‌دانند.

موج خروشان مردم در این راهپیمایی پیام روشنی برای بیگانگان بود تا بدانند در اقصی نقاط ایران اسلامی، پایبندی به نظام و رهبری مستحکم و استوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667859

مهمترین اخبار ایران و جهان: