نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 12:25

رویداد تولید محتوای بسیج فرصتی برای بهره‌گیری از استعدادهای برتر است

استاندار لرستان، رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را ظرفیتی برای شناسایی و بهره‌گیری از استعدادهای برتر دانست و گفت: از این رو برای دفاع از داشته‌ها باید به این ظرفیت اساسی توجه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه ثارالله این شهرستان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های اساسی زمانه امروز فضای مجازی است، فضایی که بالاترین سطح از علم را می‌تواند به رخ بکشد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه از فضای مجازی می‌توان برای بهره‌گیری از استعدادهای انسان استفاده کرد، اما اگر نتوانیم از دانش این فضا بر اساس ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و ... گام برداریم، برای ما گام برداشته خواهد شد.

استاندار لرستان، رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را ظرفیتی برای شناسایی و بهره‌گیری از استعدادهای برتر دانست و افزود: از این رو برای دفاع از داشته‌ها باید به این ظرفیت اساسی توجه کنیم.

زیویار، موضوع اصلی رویداد را تولید محتوا عنوان و تصریح کرد: در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سعی شده از استعدادها و ظرفیت‌های برتر برای تولید محتواهای غنی و به روز استفاده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618815

مهمترین اخبار ایران و جهان: