نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 14:10

معرفی بابک محمدی به عنوان بخشدار مرکزی روانسر

مراسم تکریم بخشدار سابق و معارفه بابک محمدی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان روانسر امروز پنج‌شنبه 7 دی‌ماه با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، امام‌جمعه شهرستان و فرماندار و برخی از مسوولان شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تکریم بخشدار سابق و معارفه بخشدار جدید بخش مرکز شهرستان روانسر با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، امام‌جمعه شهرستان و فرماندار و برخی از مسوولان شهرستان روانسر برگزار شد.

سعدی مصطفی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی و تبیین روز بصیرت و ۹ دی و ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: روز 9 دی به روز بصیرت نام‌گذاری شده است زیرا که ملت عزیز ایران با بصیرت کامل فتنه را خوب شناسایی کرده و نگذاشتند که بیگانگان به مقاصد خود برسند.

* مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی روانسر


وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پیش ‌رو و لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی افزود: اهمیت انتخابات به‌عنوان آزمون مهم و سیاسی کشور محسوب می‌شود و در این راستا باید تلاش خود را برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت که تأکید فراوانی بر 4 شاخص مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابتی بودن انتخابات به کار بگیریم.

در ادامه ماموستا محمد محمودی امام‌جمعه شهرستان روانسر ضمن بیان اینکه پست و خدمت یک آزمایش و عبادت و امانت بزرگی است که بر دوش مدیران گذاشته‌شده عنوان کرد: در خدمت مردم و خلق‌الله بودن، تکریم آن‌ها، با نگاه یکسان به تمام افراد نگریستن در شرع اسلام و قرآن کریم بارها تأکید شده است.

* تودیع و معارفه بخشدار مرکزی روانسر


امام‌جمعه در خصوص مشکلات اشاره‌ای داشت و گفت: مشکلات شهرستان روانسر در حوزه کشاورزی، تأمین آب شرب روستاها و راه‌ها و لزوم راه‌اندازی مشاغل روستایی از مسائلی است که امیدواریم برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار محترم و معاون عمرانی ایشان در جهت توسعه شهرستان بر حل‌وفصل کمبودها و کاستی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان جهت توسعه شهرستان روانسر تأکید کردند.

* مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی روانسر


حمید خسروی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در ادامه ضمن اشاره به مأموریت مهم دولت در انتخابات مجلس در اسفندماه گفت:‌ هرکس ایران را دوست دارند بایستی در تعیین سرنوشت کشورش مشارکت کند و در راستای امیدآفرینی و تقویت ایمان به آینده در مردم تلاش کند.

وی با تصریح این‌که تمامی حوزه‌ها آمادگی لازم را برای انتخابات داشته باشد، افزود:‌امید دادن به مردم در سخت‌ترین شرایط باید فراموش نشود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه تأکید کرد:‌ نقشه راه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) به‌عنوان چراغ راه مسوولین در خدمت به مردم و امیدآفرینی بر مردم باید توجه ویژه داشت و از این حیث بخشداری هم به‌عنوان سنگر اول خدمت‌گزاری به مردم بسیار اهمیت دارد.

* مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی روانسر


محمدصالح شهسواری بخشدار مرکزی سابق روانسر ضمن آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید، مطرح کرد: در این مدت سعی شد پروژه‌های روستایی را فعال کنیم که تعداد آن‌ها به صد پروژه اعم از راه روستایی، معابر، گازرسانی و ... می‌رسد.

* مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی روانسر


بابک محمدی بخشدار مرکزی جدید روانسر در پایان ضمن گرامیداشت روز ۹ دی و نکوداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و قدردانی از خدمات صورت گرفته، بیان کرد: شهرستان روانسر از ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی برخوردار است که ازجمله آن می‌توان به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و گردشگری اشاره کرد که باید با تقویت آن‌ها بخش اقتصادی را تقویت کرد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618959

مهمترین اخبار ایران و جهان: