نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 15:43

پیروزی‌های نیروهای مقاومت مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است

امام جمعه نظرآباد گفت: عنوان «شهید القدس» از سوی رهبر ارشد حماس، گویای همین حقیقت است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت، مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام‌جمعه شهرستان نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با تأکید بر ایفای نقش شهید سلیمانی در عرصه پیروزی نیروهای مقاومت، گفت: عنوان «شهید القدس» از سوی رهبر ارشد حماس، گویای همین حقیقت است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت، مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

امام جمعه نظرآباد اضافه کرد: ترور سردار سلیمانی، صورت مسأله‌ آزادی قدس را پاک نکرد، بلکه قدس را زودتر از غاصبان کودکش پاک خواهد کرد. و خدای حاج قاسم سریع الحساب و سریع العِقاب است.

به گفته امام جمعه نظرآباد نسخه‌ای که غرب برای ایران پیچیده است، نتایج آن سال‌هاست که گریبان‌گیر جامعه غربی است. محصول شعار آزادی در جوامع غربی، از بین رفتن بنیان «خانواده»، بی‌حرمت شدن «زن» در آن دیده می‌شود.

محمدی در بخش دیگری به میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیه اشاره کرد و ادامه داد: حضرت زهرا(س)محبوب پیامبر(ص) وپاره تن او بود.

وی با تاکید بر ایفای نقش زنان در راستای تقویت فرهنگ جامعه و ایجاد امنیت در کشور، یادآور شد: دنیای امروز می‌تواند ناب‌ترین نظریه‌ها را درباره زن از بیان گفتمان‌پرداز انقلاب یعنی رهبر حکیم آن بشنود. 

وی تصریح کرد: اسلام مقام زن را در دو حیطه «همسری» و«مادری» بسیارموردتوجه قرار داده است.

خطیب نماز جمعه نظرآباد در بخش دیگری ضمن گرامیداشت روز بصیرت، اظهار کرد: همه باید در ۹ دی از فتنه و دشمنی دشمنان بگوییم و درس‌ها و عبرت‌های آن هشت ماه را مرور کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی همچنین به شهادت شهید سیدرضی موسوی اشاره کرد و او را«قهرمان گمنام» جبهه مقاومت برشمرد.

امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: پاسخ ایران براین اقدام تروریستی قاطع، محاسبه شده و غافلگیر کننده خواهد بود. 

وی ادامه داد: ترور شهید سید‌رضی موسوی با هدف توسعه عملیات در خارج از نوار غزه توسط رژیم‌ صهیونیستی صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات به روستاها در سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است، اضافه کرد: تمامی روستاهای استان البرز از نعمت گاز برخوردار هستند و البرز به استان سبز تبدیل شده است.                

وی افزود: مشترکان گاز چنانچه بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، نه فقط هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619815

مهمترین اخبار ایران و جهان: