نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 18:52

جهادگرانی که روز مَرد را صرف درمان کردند

محله محروم نخل پیرمرد شهرستان بندرعباس در روز پدر میزبان تیم ۲۰ نفره تیپ جهادی مستضعفین در هرمزگان بود، جهادگران درمان را هدیه دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی مزین به این نوشته "یابودی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" این بار در یکی از محلات بندرعباس نصب شد.   

 

پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم بهمن ماه جاری، محله محروم نخل پیرمرد شهرستان بندرعباس میزبان تیم ۲۰ نفره تیپ جهادی مستضعفین در هرمزگان بود.   

بچه‌های تیپ جهادی در روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) همزمان با روز مرد و پدر، درمان دندان را به مردم این منطقه هدیه دادند.   

  مسوول تیپ جهادی مستضعفین در استان هرمزگان در این باره در گفتگو با ما، با بیان اینکه این اولین اردوی ثبت شده تیپ در بندرعباس بوده است، به حضور هشت دندانپزشک در این اردو اشاره کرد.   

 ۱۲۰ خدمت برای ۷۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد که شامل کشیدن و ترمیم دندان‌های مراجعه‌کنندگان بوده  ارائه شد. 

 این اردو با برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت روز پدر نیز همراه بوده است.   

همچنین مقرر شد تا پایان سال ۳ اردوی دیگر در محلات کم برخوردار بندرعباس برگزار شود.   

اولین اردوی جهادی تیپ جهادی مستضعفین در استان هرمزگان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، استانداری، کانون های خدمت رضوی و پشتیبانی ستاد مرکزی تیپ جهادی مستضعفین در تیپ جهادی استان هرمزگان صورت گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661915

مهمترین اخبار ایران و جهان: