نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 14:32

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ میلیارد ریال پروژه در پنجمین روز دهه فجر در کاشان

۵۰ میلیارد ریال پروژه در پنجمین روز ایام‌الله دهه فجر در کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، معاونین فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اهالی روستای استرک، پروژه گلخانه روستای استرک به بهره‌برداری رسید.

این گلخانه در روستای استرک از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشان به مساحت یک هزار متر مربع با هزینه‌ای افزون بر 33 میلیارد ریال از محل مشارکت بخش خصوصی، تسهیلات بانک عامل و بنیاد برکت راه‌اندازی شد.

کلنگ‌زنی تامین 120 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر مشکات اجرایی شد و ️در این طرح 120 قطعه زمین به مساحت هر قطعه  200 مترمربع به صورت ویلایی در طرح نهضت ملی با پیگیری اداره راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

بهره‌برداری از اجرای فاز توسعه نیروگاه برق خورشیدی روستای سن سن نیز از دیگر طرح‌ها در پنجمین روز دهه مبارک فجر بوده که طی آئینی با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، معاونین فرماندار، امام جمعه مشکات، مدیران دستگاه های اجرایی و اهالی روستای سن سن، پروژه فاز توسعه نیروگاه برق خورشیدی روستای سن سن به بهره‌برداری رسید.

این نیروگاه در روستای سن سن از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشان با توان 20 کیلووات با اعتباری افزون بر پنج میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری راه‌اندازی شد و در اختیار عموم مردم روستای سن سن قرار گرفت.

بهره‌برداری از اجرای آسفالت معابر روستای سن سن نیز از دیگر طرح‌ها بود که ️این پروژه در مساحت بیش از پنج هزار متر مربع با تامین قیر رایگان دولتی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 100 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت دهیاری اجرایی شد.

آیین واگذاری قطعات زمین مسکونی به جوانان روستای سن سن نیز از دیگر طرح‌ها بود که در پنجمین روز دهه مبارک فجر طی آئینی با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، معاونین فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اهالی روستای سن سن، قطعات زمین مسکونی به جوانان این روستا واگذار شد.

این مجموعه شامل 51 قطعه پلاک مسکونی و کاربری‌های خدماتی است که عملیات آماده‌سازی، تکمیل و قرارداد واگذاری به متقاضیان برای ساخت تحویل شد و عملیات ساخت آن‌ها از سوی متقاضیان پس از واگذاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1661559

مهمترین اخبار ایران و جهان: