نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 17:35

اجرای طرحی برای اثرگذاری سیاسی و اجتماعی دانش آموزان

دبیر قرارگاه دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح میدان ۱۴۰۲، شناسایی دانش اموز مستعد و اثرگذاری سیاسی و اجتماعی است، گفت: در این طرح دانش آموزان در عرصه سیاسی فعال‌تر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، نشست طرح میدان ۱۴۰۲ با موضوع "بزرگترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش آموزان استان" امروز با حضور مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و مسئولین قرارگاه دانش اموزی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

فروغ الزمان چمن زاری دبیر قرارگاه دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی اظهار کرد: طرح میدان ۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه در این طرح از استعداد و ظرفیت دانش اموزان استفاده می بریم، افزود: آنچه در اهداف تشکل ها مطرح است، شبکه سازی دانش آموزان و نگرش به آینده است.

چمن زاری افزود: جوایز مختلف در این طرح در نظر گرفته شده و از ۴۷ دانش آموز برتر تقدیر می شود‌ . همچنین تجلیل از ۴۷ مدرسه برتر در استان خراسان رضوی‌ و ۴۷ خانواده نیز در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی شناسایی دانش آموز توانمند و مستعد و اثرگذار سیاسی و اجتماعی را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: یک دانش اموز در خانواده اثرگذار است و اگر در فضای مجازی نیز حضور پر رنگی داشته باشد نیز بسیار ثمر بخش است. 

چمن زاری آموزش و شبکه سازی با هدف ورود به عرصه جهاد تبیین را از دیگر اهداف طرح میدان ۱۴۰۲ دانست و افزود: در این طرح دانش آموزان در عرصه سیاسی فعال‌تر خواهند بود و با آنچه واقعیت است و آنچه دشمن به ما نشان می دهد آگاه تر می شوند. 

دبیر قرارگاه دانش آموزی با خاطر نشان کردن اینکه این طرح باعث افزایش شور و نشاط در فضای مدرسه می شود، اظهار کرد: مخاطب این طرح دانش اموزان متوسطه اول و دوم هستند و فضای اجرای آن کلاس، خانواده، محله، مسجد و فضای مجازی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631115

مهمترین اخبار ایران و جهان: