نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 14:31

مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت‌های بزرگی داشته است، گفت: مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است، دستاوردهای نظام برای جوانان بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در مراسم علمداران ولایت که در مصلی امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا جهاد کرد و به فیض عظمای شهادت رسید.

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مالک اشتر و سلمان فارسی و اویس کمتر نیست، جهاد ۴۰ ساله او در راه خدا به فرمان ولایت فقیه برای هیچکس پیش نیامده است.

امام جمعه بروجرد گفت: سردار سلیمانی یک عارف عملی است، او از اولیاالله بود، او اشک می‌ریخت که با شهادت از دنیا برود، یکی از نشانه‌های اولیای خدا این است.

حسینی افزود: او همواره رضایت ولی‌فقیه را در نظر داشت، مقام حاج قاسم دست یافتنی است، او همواره در خدمت پدر و مادر و ولایت و رهبری و خدمت به مردم بود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی را دلسوزی برای مردم خدایی کرد، سردار سلیمانی زیر نظر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) تربیت یافت.

وی بیان کرد: حاج قاسم با ترک گناه، خدمت به مردم و خدمت به پدر مادر و مطیع محض ولایت بودن به درجه شهادت رسید.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت‌های بزرگی داشته است، گفت: مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است، دستاوردهای نظام برای جوانان بازگو شود.

حسینی با اشاره به سالروز ولات حضرت زهرا(س) افزود: وجود فاطمه زهرا(س) اگر نبود، نبوت و امامت وجود نداشت، حضرت زهرا(س) واجب اطاعت است.

وی اظهار داشت: عظمت بالای حضرت زهرا (س) آنچنان بود که پیامبر(ص) از مقابل او می‌ایستاد، امام صادق (ع) فرمود: اگر خداوند فاطمه(س) را نمی‌آفرید همسری برای حضرت علی(ع) پیدا نمی‌شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره ه اینکه حضرت زهرا(س) واسطه فیض الهی است گفت: امام زمان(عج) می‌فرماید: حضرت زهرا (س) پیشوای من است.

حسینی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌اله مصباح افزود: آیت‌الله مصباح یک عالم ربانی که هم فقیه و هم سیاستمدار بود، یکی از خصوصیات ویژه آیت‌الله مصباح ولایت‌مداری بود، او همواره شاگردان خود را به تبعیت محض از ولایت توصیه می‌کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625459

مهمترین اخبار ایران و جهان: