نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 09:36

چهره دشمنان نظام در حادثه تروریستی کرمان برای مردم بیشتر نمایان شد

دادستان مرکز مازندران گفت: ملت شریف ایران در اینگونه حوادث، چهره دشمنان نظام و کشور را بهتر و بیشتر شناخته‌اند و نفرت آنان از منافقان و خائنان بخصوص آمریکای جنایتکار بیش از گذشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، در پی حادثه تروریستی که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از مردم ولایتمدار و مشتاق فرزند امام و انقلاب، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالروز گرامیداشت شهادت سردار دلها در کرمان شد، با انتشار پیامی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
تروریست‌های کوردل بار دیگر به دستور ارباب آمریکایی و اسرائیلی که خود دستی خون آلود در جنایات فرزندان برومند این انقلاب، نظام و کشور دارند، بار دیگر از آستین خشم و کینه توزی آنان نسبت به تربیت یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره)، جانشین به حق و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای مدظله العالی، نظیر انسان بی‌نظیری چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیرون آمد و حادثه‌ای خونبار و پر از غم و ماتم را برای این کشور شهیدپرور رقم زد.

دشمن نادان این ملت هنوز بر این اندیشه و باور نرسیده است که  اعتقاد قلبی ما بر این است، خون به ناحق ریخته شده شهدای عزیزمان و شهدای این ترور ناجوانمردانه اخیر، دامنگیر قاتلان و دست اندرکاران آن در دادگاه عدل الهی خواهد شد.

در طول تاریخ حیات اسلام خون پاک شهیدان مظلوم بوده  که به اسلام عزت داده و در دوران  ما نیز نام و یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به کابوس تمام ناشدنی برای  دژخیمان  اسلام و انقلاب تبدیل شده است که همچنان دست به این تحرکات ضدبشری و کشتار مردمان بی گناه می‌زنند.
به حمدالله ملت شریف ایران در اینگونه حوادث، چهره ی دشمنان نظام و کشور را بهتر و بیشتر شناخته‌اند و نفرت آنان از منافقان و خائنان بخصوص آمریکای جنایتکار بیش از گذشته شده است.
اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام ضد انسانی و حادثه اسفناک تروریستی، به کیفر رسانیدن عاملین این جنایت هولناک مرهمی اندک بر آلام و اندوه مردم داغدیده استان کرمان و ملت شریف ایران می‌باشد.
از خداوند متعال برای مجروحان این حادثه تلخ آرزوی بهبودی و سلامتی، و شهادت جمعی از مردم محبوب و عاشق ولایت و شهادت در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف کرمان و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان آنان در ایام ولادت ام ابیها بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) توفیق صبر بر این مصیبت را مسالت می‌نمایم.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626215

مهمترین اخبار ایران و جهان: