نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 05:01

دریافت مکاتبات مردمی در مسیر استقبال از رئیس جمهور

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت:مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می‌شود.

صفدر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس‌جمهور به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: ۲۲۰ کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواست‌های هم استانی‌ها هستند و پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال می‌شود تا در جریان پیگیری‌های بعدی قرار گیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان با بیان اینکه جمع‌آوری نامه‌های مردمی به صورت دستی نیز انجام می‌شود، اظهار داشت: تیم‌های جمع‌آوری نامه‌ها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه مکاتبات مردمی در فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز دریافت می‌شود، افزود: با جمع‌آوری نامه‌ها ۱۵۰ نفر به طور هم‌زمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامه‌ها هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامه‌ها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، گفت: از هم استانی‌ها در خواست می‌شود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند تا کد رهگیری برای آنها صادر شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان با بیان اینکه مکاتبات مرحله به مرحله پیگیری و از آخرین وضعیت آنها یک پیامک ارسال می‌شود، اظهار داشت: باتوجه‌به حجم مکاتبه و تماس‌ها تلاش می‌شود در نزدیک‌ترین زمان موارد مطرح شده پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تا به امروز حجم قابل‌توجهی از مکاتبات ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که سامانه سامد به شماره ۱۱۱ در طول سال به‌صورت برخط فعال بوده و جوابگوی مردم است.
پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628059

مهمترین اخبار ایران و جهان: