نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:33

انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه دشمنان از سردار سلیمانی کینه به دل دارند و به زوارش هم رحم نمی‌کنند، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه حادثه کرمان واقعا حادثه تلخ و سختی بود و همه ما را متاثر و داغدار کرده است، اظهار کرد: گرچه بسیاری از خانواده شهدا اعلام کردند ما تسلیت نمی‌پذیریم بلکه ما تبریک می‌پذیریم.

وی با بیان اینکه معلوم است علت این حادثه چه بود؟! بالاخره دشمن از سردار مقاومت فرماندهی عزیز مقاومت ضربه خورده است،گفت: اگر مقاومت امروز در این مقطع قرار دارد بخش مهمش مرهون فداکاری این سردار و سرباز بزرگ مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه پیروزی‌های مقاومت مربوط به فداکاری این سردار بوده است، اضافه کرد: باید از رئیس جمهور وقت بابت سخنرانی در سازمان ملل که عکس سردار را روی دست گرفت و این کار بزرگ خنجری بر دل صهیونیست‌ها و دشمنان بود، تشکر کرد.

محمدی‌لائینی با تأکید بر اینکه دشمنان از سردار سلیمانی کینه به دل دارند و به زوارش هم رحم نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف از این عملیات تروریستی در ابتدا پوشش دادن شکست غزه «از نیروهای مقاومت که یادگاران سردار سلیمانی هستند، » بود.

وی ادامه داد: هدف دوم انتقام گرفتن از سردار سلیمانی با به شهادت رساندن زوار مرقد ایشان و سوم بازداشتن مردم از رفتن سر گلزار ایشان است، تا با این کارها زوار را بابت زیارت بترسانند، از این کارها در تاریخ برای زوار امام حسین (ع) انجام شد تا بساط زیارت جمع شود اما مردم ما اهل ترس نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: هدف دیگرشان این است که ما را عصبانی کرده و به عکس‌العمل‌های احساسی وادار کنند، از سویی دیگر طرف آمریکا و پشت سرش رژیم صهیونیستی این است که ایران درگیر شود،رژیم صهیونیستی خوشش می‌آید که ایران را با آمریکا درگیر کند، اما ایران اسلامی، مقاومت و فرماندهی کل قوا حرکات‌شان سنجیده و پخته است.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم و می‌دانیم که انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور را از دشمنان خواهیم گرفت، یادآور شد: البته نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وظایف‌شان را انجام می‌دهند باز هم به آنها تذکر می‌دهیم که حواس‌شان جمع باشد و بیشتر از اجتماعات مراقبت کنند.

محمدی‌لائینی با اشاره به ۱۷ دی و بحث قانونی شدن کشف حجاب در کشور ما توسط رضاخان، افزود: در این راه چه جنایت‌هایی اتفاق افتاد حجاب در مملکت ما پیش از آنکه اسلامی باشد ملی بود، به این معنا پیش از اسلام هم بانوان ایرانی محجبه و پوشیده بودند پس باید بگوییم حجاب برای ما هم ملی، هم دینی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تذکر اینکه بی‌حجابی و کشف حجاب رهاورد فرهنگ کفر و غرب است،گفت: در ایران اسلامی افرادی که کشف حجاب کردند فرقه ضاله بابیه و وهابی‌ها بودند بعد هم در دوران قاجار غرب‌زده‌هایی بودند با چادر و حجاب به شدت مخالفت می‌کردند و چادر را توهین و به چادری هم جسارت می‌‌کردند و ایادی دشمن بودند.

محمدی‌لائینی یادآور شد: در زمان رضاخان با ابزار زور و قانون حجاب را به طور رسمی ممنوع کرده و به محجبه‌ها توهین و جسارت کردند و محجبه‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه بی‌حجابی رهاورد غرب‌زده و انسان‌های فاسقی همچون رضاخان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: حجاب؛ آئین پاک اسلام و سیره فاطمه زهرا (س) و آئین ملی همه ایرانیان است پس ما از ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ خاطره تلخی داریم و هزاران نفر در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و ابراز انزجار می‌کنیم همه مردم و زنان و همه نوامیس چادر و حجاب را حفظ کنند و مقابل همه شیطنت‌ها بایستند.

نماینده ولی در فقیه مازندران با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا الگو و مایه افتخار ما هستند، افزود:  انتظار داریم خانواده شهدا در حمایت از حجاب و جهادتبیین در راستای تبلیغ امر حجاب و روشن کردن چراغ حجاب بین خانواده‌های ضعیف پیشگام باشند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه روز سه شنبه ۱۹ دی ماه آغاز مقطع جدید انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: قیام مردم قم و حوزه علمیه و برکات و آثار این قیام همین انقلاب اسلامی است که ۴۴ سال از پیروزی آن می‌گذرد و ما در زیر درخت مبارک و شجره طیبه نشستیم و آن روز سرآغاز مبارکی بوده است که باید یاد و خاطره عزیزان را گرامی بداریم.

وی در پایان گفت: همه نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه می‌کنم؛ بنا به فرموده امام علی (ع) هرچه معنویتش کم باشد، قلبش می‌میرد که نتیجه آن جهنم و آتش است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627559

مهمترین اخبار ایران و جهان: